Deli Kadın Hikayeleri - Altı Çizilesi Cümleler

02:23

            Deli Kadın Hikayeleri - Altı Çizilesi Cümleler


“Sen deli olmayan kadın gördün mü koca kafa?
Görmediysen az bekle ve delirdiğini kendi gözlerinle izle ... Çünkü deli olmayan kadın yoktur, henüz yeteri kadar delirtilmemiş kadın vardır ...''


"Ama ne çok dövdünüz beni. Evde hiçbir şey yapmadığım için ne çok kızdınız bana. Yine de fayda etmedi, öğrenemedim. Yemek yapmayı, evi toparlamayı, sizi anlamayı öğrenemedim. Benden ne istediğinizi öğrenemedim. Beni sevip sevmediğinizi hiç bilemedim. Sadece kendime çiçeklerden çaylar demledim ve sizi seyrettim... Ve beni sevip sevmediğinizi anlamaya çalıştım."


"Sadece geceleri sokağa çıkıyormuş diyorlar. Peki, anlayabilir misiniz, neden?... Çirkin ya da sakat mıymış? Görünmesini istemediği bir hali mi varmış?"

"Hayır. Sadece üzgünmüş... çok üzgün."



"İnsanlar ölünce zaman yavaşlar. Usulca vuku bulur ağır zamanlı olaylar..."


"Bana ait tek odanın penceresi hep karanlığa bakar. O yüzden geçmişimi de göremem geleceğimi de. Zifiri bir hayatın içinde hem kalabalık, hem yalnızlık."


"Sana en değerli şeyimi bırakıyorum. İçimdeki şarkıları."


'' Deliliğin cazibesi ne kadar tehlikelidir bilemezsiniz... ''


"...yüzüme bir tokat atıyor. Melekler omzumdan yine yere yuvarlanıyor."


"Kelebeklerden korkuyorum anne. Kısacık yaşamları, kocaman dev ağızları var onların. Rengarenk kanatlarının altında korkunç sırlar saklı."

"Saydım, tam beş yüz altmış üç tane şarkı biliyorum. Ezbere. Bir
sürü dilde.
Buna rağmen yine de ölür müyüm dersin çocuğum?"



You Might Also Like

3 yorum

  1. Büyük blog takip etkinliğinden geliyoruz.

    Sizi de blog sitemiz ikizgezegen.blogspot.com.tr ye bekleriz. :)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,Blogunuzu sevdim.Takip ve izlemeye aldım.Bana da beklerim.(tariflimutfak/sibelinyemekleri).Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  3. Selamlar blogunuzu takipteyim sizde blogumu takip edip son yazıma yorum yazarsanız çok ama çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe