Altı Çizilesi Cümleler

11:44

Altı Çizilesi Cümleler



        Ne zaman bir şeyler okusam altını çizerim bazı satırların. Küçücük boşluklara notlar alırım kendimce. Bir gün bunu neden yaptığımı merak ettim ve açtım okuduğum kitapları altını çizdiğim yerleri okudum. Anladım. Neden altını çizdiğimi anladım o satırların. Çünkü ben o satırlarda kendimi bulmuştum. Ne zordur kendini bulmak. Bir yerlerde kendine rastlamak, kendini selamlamak ve oturup konuşmak. Bende kendimi bulmuş ve kaybetmemek için çizmiştim altını satırların. 
        Altını çizdiğim satırlar içimde kurduğum kentin sokaklarıydı, adresleri unutmamak için çizdim, denizleri idi yine açılmak için çizdim, tekrar tekrar boğulmak ama elbet bir gün yüzmeyi de öğrenmek için çizdim, martıları idi hep uçsunlar hep ötsünler umut olsunlar diye çizdim, insanlarıydı iki çift laf eder de yalnızlığımızı unuturuz diye çizdim, kızlarıydı ip atlasınlar diye oğlanlarıydı top oynasınlar diye çizdim, ağaçlarıydı gölgesine sığınmak için çizdim, en çok da kendim için çizdim. Çünkü bilirim kendini bulunca kaybetmemek gerek. Kaybedince tekrar bulmazsın. Çizdim, çizdim, çizdim...
        Bu yazı dizisiyle de sizinle altını çizdiğim satırları paylaşmak istiyorum. Umarım sizlerde bu satırlarda kendinize rastlarsınız.

You Might Also Like

4 yorum

  1. Yazdığınız her bir kelimede kendimi bulabildim inanın. Ben önceleri kitaba zarar vermemek düşüncesiyle hiç bir kitabın altını çizmezdim. Ama sonra düşündüm ben mi kitaba sahibim yoksa kitap mı bana ? Ve son bir yıldır altını çizerek okuyorum kitapları. Bu güzel paylaşım için tekrar teşekkürler. Vesselam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence yıllarca sizin gibi çizemedim satırları. O kadar çok benimsiyoruz ki kitapları onlara zarar vermekten korkuyoruz. Ama altını çizdiğim cümleleri yıllar sonra dönüp okumanın verdiği haz zarar verme korkusunun önüne geçti. Güzel sözleriniz için ben teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Evet haklısınız fazlasıyla benimsiyoruz. Ve çoğu tanıdığım insana nazaran kitaplar benim için daha değerli. Haklısınız uzun zaman sonra tekrar okumak mutlu edecektir elbete insanı. Biraz zaman geçsin bende dönüp tekrar okuyacağım. O teşekkür bana ait. Rica ederim :)

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe